Feedback krijgen of aangesproken worden: het voelt allebei niet fijn. Je doet zo je best en dan krijg je te horen dat je iets niet goed doet. Iedereen herkent wel de primaire reactie: ontkennen, bagatelliseren of de ander terug aanvallen. Toch verwachten we van studenten, A(N)IOS én collega’s dat we professioneel kunnen omgaan met kritiek. 

Je wilt graag begrijpen waarom jij zo reageerde en ook de volgende stap: hoe los je het samen op? Hoe zorg je dat je niet gelijk in de verdediging schiet als je wordt aangesproken? In deze workshop gaan we aan de slag met het ontvangen van kritiek. Hoe verzacht je voor jezelf de landing zodat je open kunt staan voor het verhaal van de ander én jouw eigen positie niet ondermijnt door direct te verzanden in allerlei excuses en onderdanig gedrag.

In deze workshop die ik samen met Hester van der Zaag geef leer je hoe je feedback als een professional incasseert.

Neem direct contact op voor een op maat gemaakte offerte.

WIE?
Specialisten en A(N)IOS

WAAR?
Op eigen locatie

DUUR?
Afhankelijk van de wensen van 2 uur.

KOSTEN?
Afhankelijk van het programma maken we een op maat gemaakte offerte.